Post in Poejìa
Leam ke rekonjonc
leam_ke_rekonjonc.jpeg

Regoeta de poejìes scrites anter l 1970 e l 1984, béleche amò dutes da dèr fora. I recorc, i leames e i raporc de familia vegn sotrissé dal contat co la natura e dal viver de duc i dis. L’autora doura na grafìa particolèra che desmostra coche la se à dat jù per proèr a arvejinèr l fascian a la grafìes di etres idiomes dolomitics.

Raccolta di liriche composte negli anni dal 1970 al 1984, ma rimaste quasi tutte inedite.
I ricordi, i legami e gli affetti familiari esaltati dal contatto con la natura e i piccoli gesti del quotidiano, testimoniano il valore letterario e culturale di questi versi nel quadro della poesia ladina contemporanea.
La particolare grafia utilizzata dall'Autrice è indice del suo impegno ad avvicinare il ladino fassano alle grafie degli altri idiomi dolomitici.

Autor: Veronica Zanoner

Editor: Grop Ladin da Moena

Velges troes
velges_troes.jpeg

Emozions e recorc metui jù su papier te desvalives moments de la vita de l’autor Marcellino Chiocchetti da Moena vegn chiò regoec te chest pìcol liber. Chi che scrif no l se conscidera n poet, piutost n ciantastories che spera che sie scric posse scoscedèr te chi che lec recorc, emozions, pascions e etres sentiments. I tesć i é scric per moenat con apedejù i bie dessegnes de Rosy Chiocchetti.

Emozioni e ricordi esposti in versi e trasferiti sulla carta in momenti diversi della vita dall’autore Marcellino Chiocchetti di Moena vengono qui raccolti in questo piccolo libro. Chi scrive non si ritiene un poeta, ma piuttosto un “cantastorie” che spera che i suoi scritti, possano risvegliare nel lettore ricordi, emozioni, passioni e altri sentimenti. I testi sono in ladino moenese accompagnati dai bei disegni di Rosy Chiocchetti.

Autor: Marcellino Chiocchetti

Editor: Grop Ladin da Moena

Fiores tardives
Scansione 2 2.jpeg

I tesć cernui foa per chesta antologìa l’é demò na pìcola pèrt de la gran e granenta produzion de Luigi Canori (Ermanno Zanoner del Gabana), n corpus rich e dut amò da meter a post de scric metui jù canche l’autor l’era jà de età, n corpus da olache vegn fora chiò e ló fiores delicac e preziousc.

I testi selezionati per questa Antologia rappresentano soltanto una piccola parte del vasto lascito di Luigi Canori, al secolo Ermanno Zanoner del Gabana, un corpus ricco e disordinato di scritti realizzati nell'ultima parte della sua vita, per nulla organico e ancora largamente inesplorato, da cui emergono talvolta dei fiori delicati e preziosi.

Autor: Canor

Editor: Grop Ladin da Moena

Poesies
poesies.jpg

Artist ecletich, l’autor é tel medemo temp pitor, scritor e poet, e l sperimenta per ladin l conzet de poejìa virtuala. Ence te chesta neva silloge l troa fora neva soluzions espressives per la poejìa ladina che rejona soraldut de amor vedù te infinides sfumadures.

Autor: Soraperra Claus